Vad var det jag läste?

"Vad var det jag läste?" hette en bok jag nästan glömt bort som vi hade på lågstadiet, eller om det var på mellanstadiet, eller både och. Den innehöll tråkiga extrauppgifter att jobba med när man var klar med huvuduppgifterna. Eftersom jag redan kunde läsa och skriva när jag började skolan, och därmed ofta blev klar … Fortsätt läsa Vad var det jag läste?

Hemma hos Spion 13

Den gamla fina engelska serien Spion 13 är troligen världens bästa serie. Nej, nu ljuger jag förstås och tar i och har mig. Däremot är Spion 13 antagligen det bästa namnet på en seriefigur och en serietidning någonsin. Spion 13 och Gravmannen. Sug på det: Spion 13! Spion...13... Det låter bra och det blir en … Fortsätt läsa Hemma hos Spion 13