Någon gång runt 1987-1988 gjorde jag en beställning från seriebutiken Metropolis i Stockholm, jag minns inte vad jag köpte. Lasse Andreasson, som jobbade i butiken, frågade om jag ville ha något mer. "Släng med den allra sämsta tidningen ni har i butiken!" svarade jag. Paketet anlände och gratis på köpet fick jag nummer 1 av … Fortsätt läsa Det ska inte bara vara dåligt, det ska vara fult också!
Etikett: Samantha Fox
TV: Allt som fanns var Okej
Upphovsmännen till Allt som fanns var Okej - Melker Becker och Mattias Lindeblad (Foto Kalle Nordberg) Vid sidan av min ymniga serietidningskonsumtion kunde det på 1970-talet hända att jag även läste Poster. Okej, jag vet, "läsa" är ju att ta i. Antalet artiklar i denna tidning var inte stort och de som fanns var inte … Fortsätt läsa TV: Allt som fanns var Okej