Lite då och då nämner jag de resor jag och familjen gjorde när jag växte upp. Vi brukade åka utomlands under sportlovet och sommarlovet - under jullovet åkte vi till Sälen. Min farmor förstod aldrig varför vi reste så långt för att åka skidor; Sälen, Norge och Österrike. Det var ju så fint i parken … Fortsätt läsa Semesterlektyr 1975—1985