De senaste åren har det producerats några Fantomenserier för "yngre läsare". I Sverige gjordes Fantomen Kids, i Australien kom Kid Phantom. Enligt förlagen skulle de här serierna vända sig till barn upp till, tja, tio år, eller vad det nu var. … Och jag undrade varför. När jag växte upp läste alla barn den vanliga … Fortsätt läsa Att gilla det man inte förstår